Imaginary Friend

Blog berisi review makeup & skin care dan juga pengalaman traveling ke Jepang, Singapore, dll.

I bet you guys already known this product, especially if you love gyaru makeup. because it's produced by Tsubasa Masuwaka. To be honest I'm a big fan of this product, since maybe 4 years ago. I always repurchase the eyeliner and now the packaging is new. Well, actually not just the packaging. I believe the formula is better than the old one.

Aku yakin kalian pasti sudah kenal banget dengan produk ini, apalagi kalau kamu suka gyaru makeup. Soalnya ini kan salah satu produk yang diproduksi oleh Tsubasa Masuwaka. Sebenarnya aku sudah jadi penggemar berat produk ini mungkin dari 4 tahun yang lalu. Aku selalu beli lagi kalau kehabisan Koji Dolly Wink Liquid Eyeliner Black dan sekarang kemasan baru. Well, sebenarnya bukan hanya kemasannya aj yang baru, aku yakin formulanya juga lebih baik dari yang lama.


♛ Packaging :  (9/10)
Cute packaging win! I like the color choice of pink and pale purple. Also the flower pattern. If you're asking which one I like the most from the old one, I will say I like the new one better.

Lucu banget kan kemasannya! Aku suka pilihan warna pink dan ungu yang pale. Juga gambar bunga-bunga kecil. kalau kamu tanya mana yang lebih kusuka antara kemasan lama dan yang baru, aku akan jawab yang baru :)


♛ Color & Texture :  (9/10)
The color is way thicker than the old one. I'm so happy so I don't need to apply more than once. The texture I think not much change.

Warnanya juga lebih tebal dari yang lama. Aku seneng banget jadi pakai eyeliner ini gak perlu berkali-kali poles, langsung dapet warna hitam pekat. Untuk teksturnya, menurutku gak berubah deh.


♛ Formula :  (8/10)
It's a waterproof & smudgeproof eyeliner. But please don't wear i when you're in gym or do a lot of sweating activity. It will still smudging :(

Eyeliner ini tahan air dan smudgeproof. Tapi jangan dipakai pas kalu lagi nge-gym atau melakukan banyak aktivitas yang berkeringat. pastinya akan tetap smudging :(

♛ Overall :  (8.5/10)
I love this eyeliner more and more. Yes, it's kinda pricey but look at the quality. You know, now you can get the product easily at Kay Collection or Perfect Beauty online shop.

Aku makin suka sama eyeliner ini. Memang harganya agak mahal tapi kualitasnya oke banget. Kau tahu, sekarang Anda bisa mendapatkan produk dengan mudah di Kay Collection atau toko online Perfect Beauty.


Anyway they have another color, in brown. I've never tried it. Maybe next time I'll buy the brown one. Now tell me your favorite eyeliner :)

Ada varian warna lain juga lho, warna coklat. Aku belum pernah coba sih. Mungkin lain kali aku beli yang coklat deh. Nah sekarang giliran kamu yang sharing eyeliner kesukaanmu :)

Disclaimer

I personally tested every product and give my very honest opinion based on my personal experienced. I put additional disclaimer in each sponsored post.

Bottom Ad [Post Page]

| Designed by Colorlib